Psycholog Dziecięcy & Młodzieży
Psycholog dziecięcy w Łodzi
W Navis Clinic Łódź wspieramy psychologicznie dzieci i młodzież oraz ich rodziców. Nasi specjaliści Psycholodzy mogą pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi.
Ania Babij posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym. Wspiera również nastolatków w trudnym dla nich okresie dorastania. Jako psycholog dziecięcy Łódź wspiera rodziców w trudnościach wychowawczych, pomaga dzieciom odnaleźć się wśród rówieśników oraz w szkole. Pomaga dzieciom w podniesieniu ich samooceny, trudnościach z nauką i radzeniu sobie se stresem. Anna Babij nawiązuje świetny kontakt terapeutyczny z Pacjentami. Ponadto Anna Babij potrafi sprawić by dzieci które nie chcą chodzić do szkoły zaczęły ją inaczej postrzegać. Pracuje również od lat z dzieci w spektrum autyzmu.
Amelia Wrońska-Kaczmarek jest psychologiem skupiającym się głównie na pracy z dziećmi i młodzieżą. Wspiera dzieci, młodzież i rodziców. Amelia Wrońska-Kaczmarek ma wieloletnie doświadczenie w pracy jako psycholog dziecięcy. Pomaga w przystosowaniu się dzieci do nowych warunków jak szkoła czy środowisko rówieśnicze. Wspiera młodzież i rodziców w trudnościach związanych z okresem dojrzewania. Pomaga zbudować lepszą samoocenę. Pracujemy również z dziećmi dotkniętymi autyzmem.
Jestem absolwentką psychologii klinicznej na Uniwersytecie Łódzkim. Mam ponad 10 lat doświadczenia w pracy z dziećmi i młodzieżą, w różnym wieku i z różnych środowisk, zatem świat oraz problemy młodych i nastoletnich ludzi jest mi bliski. Zajmuję się również terapią dzieci i młodzieży z całościowymi zaburzeniami rozwoju .
Szczególnie ważna jest dla mnie atmosfera oparta na wzajemnym szacunku i zaufaniu. Zbudowanie dobrej relacji ułatwia proces wychodzenia z kryzysu, oraz zachęca do kontynuowania współpracy.
Poza wspieraniem dzieci i młodzieży zajmuję się również szeroko rozumianym poradnictwem rodzicielskim – zapraszam z każdym pytaniem i każdą wątpliwością
W swojej pracy zajmuję się:
- Budowaniem pozytywnego obrazu siebie
- Asertywnym wyrażaniem złości
- Problemami w kontaktach z rówieśnikami
- Problemami w szkole
- Obniżonym nastrojem u dzieci i młodzieży
- Trudnościami w nauce
- Problemami z koncentracją uwagi
- Nadużywaniem przez dzieci i młodzież telefonów, komputerów, tabletów, itp.
- Trudnościami w doświadczaniu porażek
- Całościowymi zaburzeniami rozwoju
- Problemami z wyrażaniem i przeżywaniem emocji
- Wszelkimi wątpliwościami rodziców
- Wykluczeniem rówieśniczym
Ponad to umiem sprawić, aby dzieci, które nie lubią chodzić do szkoły polubiły ją. Zapraszam do współpracy.
Ukończyłam Kurs Podstawowy Terapii Akceptacji i Zaangażowania, Szkolenie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach oraz III-stopniowy kurs terapii behawioralnej.
Poszerzałam swoje kompetencje studiując podyplomowo na kierunku logopedii ogólnej i klinicznej, jak i na licznych kursach i szkoleniach tematycznych. Pracuję zarówno z osobami dorosłymi, jak i z dziećmi. Wiedzę na temat psychoterapii dzieci i młodzieży zdobywam w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie.W pracy korzystam z doświadczeń, które zdobywałam w takich miejscach jak poradnia psychologiczno-pedagogiczna, szkoła podstawowa i liceum, ośrodek wsparcia- zapobiegania przyczynom przestępczości i pomocy ofiarom przestępstw oraz fundacji wspierającej dzieci dotknięte traumą.
Weronika Czajka-Ostry
Jestem absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku psychologia o specjalności psychologia zdrowia i kliniczna oraz uczestniczką czteroletniego akredytowanego szkolenia z psychoterapii poznawczo-behawioralnej w Akademii Motywacji i Edukacji w Warszawie. Należę do Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Ukończyłam certyfikowane szkolenie z zakresu Prowadzenia treningu umiejętności społecznych. Doświadczenie zdobywałam na warsztatach terapii zajęciowej, w przedszkolu terapeutycznym, szkole specjalnej przysposabiającej do pracy oraz oddziale psychiatrycznym dla młodzieży. Posiadam uprawnienia pedagogiczne. Moją pracę poddaję systematycznej superwizji. Stale poszerzam swoją wiedzę poprzez udział w szkoleniach, konferencjach i warsztatach.
Pomagam osobom, które doświadczają:
Kryzysów emocjonalnych
Trudności w radzeniu sobie ze stresem
Spadku motywacji
Niskiego poczucia własnej wartości
Nasilonego lęku, niepokoju
Obniżonego nastroju
Zmiennych nastrojów
Depresji
Trudności w relacjach międzyludzkich
Trudności w radzeniu sobie z życiowymi zmianami
Poszukują możliwości rozwoju osobistego
W swojej pracy skupiam się na empatycznym rozumieniu trudności klienta oraz wsparciu w ich rozwiązywaniu. Bardzo ważne jest dla mnie zbudowanie relacji opartej na zaufaniu, szacunku i życzliwości.
Justyna Czajka
Jestem absolwentką jednolitych studiów magisterskich na Uniwersytecie Łódzkim na kierunku psychologia zdrowia i kliniczna. Zdobywałam wiedzę podczas półrocznych stypendiów zagranicznych: na Uniwersytecie Macedońskim w Salonikach oraz Uniwersytecie w Walencji. Jestem uczestniczką czteroletniego akredytowanego szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie poznawczo-behawioralnym w Akademii Motywacji i Edukacji w Warszawie, przygotowującego do Certyfikacji Psychoterapeuty PTTPB. Należę do Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Jestem certyfikowanym trenerem umiejętności społecznych, posiadam także uprawnienia pedagogiczne. Swoją wiedzę psychologiczną i terapeutyczną poszerzam na licznych szkoleniach i kursach. W pracy koncentruję się na indywidualnym podejściu do klienta, tworzeniu bezpiecznej i empatycznej relacji terapeutycznej bazującej na zasadach tolerancji, akceptacji i szacunku.
Pomagam osobom zmagającym się z:
zaburzeniami lękowymi
zaburzeniami nastroju
trudnościami w zakresie radzenia sobie ze stresem
obniżoną motywacją
kryzysami życiowymi
trudnościami w relacjach międzyludzkich i w zakresie umiejętności społecznych
niskim poczuciem własnej wartości
Dodatkowo oferuję wsparcie dzieciom zmagającymi się z wyzwaniami rozwojowymi, trudnościami ze sfery emocjonalno-społecznej, problemami szkolnymi, rodzinnymi, doświadczającymi silnego lęku i obniżonego nastroju. Oferuję pomoc psychoedukacyjną dla rodziców. Pracę poddaję systematycznej superwizji.
Odnosisz wrażenie, że Twoje dziecko zmieniło swoje zachowanie i nie wiesz z czego to wynika? Stało się agresywne lub nie wypełnia wcześniej realizowanych obowiązków? Być może stało się apatyczne, wycofane lub zamknięte? Dzieci przeżywają stres tak samo jak my. Często w mniejszym stopniu potrafią sobie radzić ze zmianami. Szczególnie trudnym dla młodzieży i rodziców jest okres dojrzewania. Niekiedy ciężko jest znaleźć nić porozumienia. Ciężko też nam postawić się na miejscu młodej osoby, ona zaś nie potrafi zrozumieć naszej troski. Psycholodzy dzieci i młodzieży Navic Clinic w Łodzi służą wsparciem i doświadczeniem w pracy z dziećmi. Naszymi Pacjentami są zarówno małe dzieci jak i dzieci szkolne oraz nastolatki czy młodzi dorośli.
Dziecko przeżywa problemy tak samo jak dorosły. Jego zachowanie czy sposób radzenia sobie z problemem mogą być inne ale nie zmienia to samego faktu przeżywania i objawów psychologicznych dziecka. Mogą to być problemy szkolne, problemu rówieśnicze, stres i niepokój. Dzieci dotyka również depresja oraz stany lękowe. Skutecznym leczeniem depresji poza farmakologią jest terapia z psychologiem dziecięcym.
Psycholog Dzieci Łódź:
Wizyta z psychologiem dziecięcym odbywa się w obecności Rodzica. Często pierwsza wizyta to spotkanie samych Rodziców z Terapeutą. Następnie ustalane są kolejne spotkania gdzie wspólnie podejmujecie decyzję czy włączane jest do spotkań Dziecko. W zależności od wieku dziecka oraz specyfiki problemu, proponowana jest najbardziej odpowiednia forma terapii.
Psycholog Młodzieży w Łodzi:
Spotkania psychologa z młodzieżą często zaczynają się od rozmowy z Rodzicem który przestawia problem Specjaliście. Następnie dołącza Dziecko.
Każdy Terapeuta pracuje według własnych metod i forma spotkania może się różnić. Po przybyciu do Centrum Terapeuta o wszystkim Was poinformuje.
Navis Clinic w Łodzi wymaga pisemnej zgody rodzica na sesje z psychologiem dzieci i młodzieży. Przed podjęciem konsultacji otrzymasz ją do wypełnienia.
Częste przyczyny potrzeby spotkania Rodziców i Dzieci z Terapeutą:
- problemy z pewnością siebie
- problemy w szkole
- problemy emocjonalne
- problemy wychowawcze (tutaj często spotkania wymagają obecności wyłącznie Rodzica)
- trudności w interakcjach społecznych w tym rówieśniczych
- nadpobudliwość psychoruchowa (ADHD), zaburzenia opozycyjno – buntownicze
- zaburzenia rozwoju
- AUTYZM
- lęki
- zaburzenia nastroju
- zaburzenia zachowania
- stany depresyjne
- problemy związane z okresem dojrzewania
Ciekawe artykuły: