Psycholodzy Dzieci i Młodzieży
Jestem absolwentką psychologii klinicznej na Uniwersytecie Łódzkim. Mam ponad 10 lat doświadczenia w pracy z dziećmi i młodzieżą, w różnym wieku i z różnych środowisk, zatem świat oraz problemy młodych i nastoletnich ludzi jest mi bliski. Zajmuję się również terapią dzieci i młodzieży z całościowymi zaburzeniami rozwoju .
Szczególnie ważna jest dla mnie atmosfera oparta na wzajemnym szacunku i zaufaniu. Zbudowanie dobrej relacji ułatwia proces wychodzenia z kryzysu, oraz zachęca do kontynuowania współpracy.
Poza wspieraniem dzieci i młodzieży zajmuję się również szeroko rozumianym poradnictwem rodzicielskim – zapraszam z każdym pytaniem i każdą wątpliwością
W swojej pracy zajmuję się:
- Budowaniem pozytywnego obrazu siebie
- Asertywnym wyrażaniem złości
- Problemami w kontaktach z rówieśnikami
- Problemami w szkole
- Obniżonym nastrojem u dzieci i młodzieży
- Trudnościami w nauce
- Problemami z koncentracją uwagi
- Nadużywaniem przez dzieci i młodzież telefonów, komputerów, tabletów, itp.
- Trudnościami w doświadczaniu porażek
- Całościowymi zaburzeniami rozwoju
- Problemami z wyrażaniem i przeżywaniem emocji
- Wszelkimi wątpliwościami rodziców
- Wykluczeniem rówieśniczym
Ponad to umiem sprawić, aby dzieci, które nie lubią chodzić do szkoły polubiły ją. Zapraszam do współpracy.
.jpg)
Anna Chechłowska
Jestem psychologiem. Ukończyłam jednolite studia magisterskie na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym studiuję podyplomowo na kierunku seksuologia kliniczna oraz przygotowanie pedagogiczne w Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu.
W swojej pracy kieruję się otwartością, dużą empatią i szerokim spojrzeniem na daną sprawę. Do każdej osoby podchodzę indywidualnie. Udzielam poradnictwa psychologicznego w zakresie zarządzania emocjami i stresem, psychoedukacji, diagnozy oraz poradnictwa seksuologicznego.
Mam doświadczenie w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu i z niepełnosprawnością intelektualną. Oferuję ciepłe, indywidualne podejście, pomoc w trudnościach z regulacją emocji, samooceną, problemach szkolnych, diagnozowanie, opiniowanie.
(1).jpeg)