Psycholodzy Dzieci i Młodzieży
Jestem absolwentką psychologii klinicznej na Uniwersytecie Łódzkim. Mam ponad 10 lat doświadczenia w pracy z dziećmi i młodzieżą, w różnym wieku i z różnych środowisk, zatem świat oraz problemy młodych i nastoletnich ludzi jest mi bliski. Zajmuję się również terapią dzieci i młodzieży z całościowymi zaburzeniami rozwoju .
Szczególnie ważna jest dla mnie atmosfera oparta na wzajemnym szacunku i zaufaniu. Zbudowanie dobrej relacji ułatwia proces wychodzenia z kryzysu, oraz zachęca do kontynuowania współpracy.
Poza wspieraniem dzieci i młodzieży zajmuję się również szeroko rozumianym poradnictwem rodzicielskim – zapraszam z każdym pytaniem i każdą wątpliwością
W swojej pracy zajmuję się:
- Budowaniem pozytywnego obrazu siebie
- Asertywnym wyrażaniem złości
- Problemami w kontaktach z rówieśnikami
- Problemami w szkole
- Obniżonym nastrojem u dzieci i młodzieży
- Trudnościami w nauce
- Problemami z koncentracją uwagi
- Nadużywaniem przez dzieci i młodzież telefonów, komputerów, tabletów, itp.
- Trudnościami w doświadczaniu porażek
- Całościowymi zaburzeniami rozwoju
- Problemami z wyrażaniem i przeżywaniem emocji
- Wszelkimi wątpliwościami rodziców
- Wykluczeniem rówieśniczym
Ponad to umiem sprawić, aby dzieci, które nie lubią chodzić do szkoły polubiły ją. Zapraszam do współpracy.
Sylwia Gece
psychologia w Łodzi. Ukończyłam studia podyplomowe z
psychotraumatologii. Jestem Interwentem Kryzysowym,
Terapeutą leczenia traumy metodą Brainspotting, a także
praktykiem Racjonalnej Terapii Zachowań (RTZ) oraz Terapii
Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR). Stale poszerzam
swoje kompetencje.
Swoje doświadczenie zdobywałam pracując w oświacie,
prywatnych i państwowych poradniach, pracowałam z dorosłymi,
dziećmi oraz młodzieżą. Dodatkowo wykonuje diagnozę ADHD
dzieci i dorosłych , a także wydaje zaświadczenia do operacji
bariatycznej.
Zapraszam osoby, które mają problemy m.in. z:
-Nieprzepracowaną traumą,
- Niskim poczuciem własnej wartości,
- Trudności w radzeniu sobie ze stresem,
-Trudności w relacjach międzyludzkich,
- Problemy dnia codziennego.
W swojej pracy podchodzę do każdego klienta indywidualnie,
tworzyć atmosferę wzajemnego rozumienia, braku oceniania,
dając przestrzeń do przeżywania każdej emocji i pomoc w
akceptacji tego co aktualnie przeżywa klient.
Anna Chechłowska
Jestem psychologiem. Ukończyłam jednolite studia magisterskie na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym studiuję podyplomowo na kierunku seksuologia kliniczna oraz przygotowanie pedagogiczne w Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu.
W swojej pracy kieruję się otwartością, dużą empatią i szerokim spojrzeniem na daną sprawę. Do każdej osoby podchodzę indywidualnie. Udzielam poradnictwa psychologicznego w zakresie zarządzania emocjami i stresem, psychoedukacji, diagnozy oraz poradnictwa seksuologicznego.
Mam doświadczenie w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu i z niepełnosprawnością intelektualną. Oferuję ciepłe, indywidualne podejście, pomoc w trudnościach z regulacją emocji, samooceną, problemach szkolnych, diagnozowanie, opiniowanie.
Klaudia Kamińska-Jaros
Nazywam się Klaudia Kamińska-Jaros. Swoją ścieżkę zawodową rozpoczęłam od ukończenia 5-letnich studiów magisterskich z psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim. Aktualnie jestem w trakcie 4-letniej Szkoły Psychoterapii dla Dzieci i Młodzieży SPDiM w Warszawie w nurcie psychodynamicznym. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam w różnych placówkach państwowych oraz prywatnych.
Specjalizuje się w prowadzeniu terapii psychologicznej indywidualnej i grupowej dla dzieci i młodzieży, oraz szeroko rozumianym poradnictwie dla rodziców. Moimi pacjentami są osoby zmagające się z zaburzeniami lękowymi, zaburzeniami nastroju, zaburzeniami adaptacyjnymi oraz trudnościami w relacjach rówieśniczych. Prowadzę konsultacje dla dzieci i młodzieży doświadczających stresu, niskiego poczuciem własnej wartości i niezrozumienia własnych emocji. Moim celem jest wspieranie pacjentów w procesie zmiany w atmosferze wzajemnego zaufania i szacunku, pomaganie im w lepszym zrozumieniu siebie oraz rozwijaniu skutecznych strategii radzenia sobie z trudnościami.